AUDI ELADÓ – A4 2.0 LPG

Eladóvá vált főszerkesztőnk, és egyben a Szervizút videók “gazdájának” Audija, amit most egy igazán különleges hirdetéssel mutatunk be: gyakorlatilag itt találtok meg mindent, amit a kocsiról tudni lehet.

 

Dániel amellett, hogy autószerelő és autótechnikus, elkötelezett használója a CarPros alkalmazásnak, így a kocsi minden rezdülését rögzítette benne: szervizeket, tankolásokat, sőt, még az autómosásokat is. Most is ezt az adatbázist használjuk fel arra, hogy bemutassuk milyen állapotban van az autó.


Adatok:
Évjárat: 2005; Kivitel: Kombi; Alvázszám: WAUZZZ8E05A421796; · Kilométeróra állása: 281 984 km

Üzemanyag: LPG; Hengerűrtartalom: 1 984 cm³; Teljesítmény: 96 kW, 131 LE; Sebességváltó: Manuális (5 fokozatú)

Okmányok
Érvényes magyar okmányokkal;  Műszaki vizsga: 2020. 09. 12-ig

Felszereltség:

Digitális kétzónás klíma; esőszenzor; automatikus fényszóró kapcsolás; tempomat; fedélzeti komputer; automatikusan sötétedő belső tükör; multikormány;

függönylégzsák;  oldallégzsák; vezető- és utasoldali légzsák; ABS; ASR (kipörgésgátló); ESP; indításgátló; centrálzár; szervokormány; ködlámpa; ülésmagasság állítás; 4 elektromos ablak; elektromos tükör; fűthető tükör

könnyűfém felni; vonóhorog

Gyári Concert II CD-s autórádió; gyári erősítő; 7 hangszóró; gyári mélynyomó

Ár: 1 990 000 Ft

Érdeklődés: 06-30-920-81-81


Eredet

2017 végén lett szükséges egy új autó vásárlása, mivel a korábbi céges Passatot vissza kellett adnia. A keresés egy nagyon részletes autóválasztó táblázattal indult, amelyből a B6-os, azaz a második generációs A4-es Audi került ki győztesen. Nagyjából 10 magyarországi jelölt megtekintése után kiderült, hogy vagy tragikusan visszatekertek, vagy porrá vannak rohadva, vagy mindkettő. Utóbbi elsősorban az osztrák vagy német eredetű kocsiknál volt jellemző.

Mivel Németország és Ausztria kiesett a télen sózott utak miatt, Olaszország pedig a bonyolult papírmunka és a nagyvonalú karbantartási morál miatt, Hollandiára esett a választás. Itt ugyanis 2002 óta működik a NAP, azaz a National AutoPas, ami nagyon hasonló magyar hatósági kilométeróra rögzítési rendszerhez, így a legtöbb autó tökéletesen visszakövethető. Az sem mellékes, hogy az éghajlat miatt gyakorlatilag nincs havazás télen, így persze nincsenek sózott utak sem.

Telefonálgatás, repülőjegy vásárlás, autóbérlés, majd 4 autó megtekintése után az ötödik lett a befutó. Egy Rajna parti kisváros családi autószerelő műhelye kínálta eladásra az “asszony kocsiját”, a tulaj bevallása szerint remekül karbantartott, mert ha esetleg otthagyná a feleségét a gyerekekkel együtt az út szélén, akkor ő halálnak halálával lakolna.

A NAP lekérdezés egyenletes futásteljesítmény növekedést mutatott, úgyhogy vételár fizetve, biztosítás, ideiglenes rendszám, és irány haza.

A karbantartási napló

Innen viszont már a CarPros napló az irányadó, lássuk a bejegyzéseket (a teljes, exportált táblázat letölthető innen):

  • 2018. 02. 10. – 258 368 km

Vásárlás

  • 2018. 03. 08. – 260 079 km

Magyarországi forgalomba állítás

  • 2018. 03. 15. – 260 130 km

Motoröblítés: Mannol 990057 motoröblítő + Gasprom mosóolaj + mosóolajhoz külön olajszűrő

Cserélve:

  • Olaj: Mannol VAG 7715 5w-30
  • Olajszűrő: Mann Filter W719/5
  • Olajleeresztő csavar: Febi 15374F
  • Levegőszűrő: Filtron ap 179/2
  • Gyertyák: Bosch COD 02422296547 a0
  • Üzemanyagszűrő: Meyle 1002010007

  • Vezérműszíj, szívfeszítő, vízpumpa (készlet): Gates 6526890
  • Hosszbordásszíj: Gates 6PK1573
  • Hosszbordásszíj feszítő: Ruville 55751
  • Hosszbordásszíj főtengely szíjtárcsa: Bárdi autó BA088400034
  • Hűtőfolyadék: Mannol AF12+ (Long Life)
  • Fékfolyadék: MOL DOT4 plus
  • Pollenszűrő: Meyle 112 320 0004
  • Tompított fény izzói: Osram H7

 

 

Szívócsőhossz állító kar: kis szériás gyártású CNC-zett alumínium alkatrész a törékeny műanyag helyett (Erről nemsokára láthattok videót a Carportal.hu-n)

 

Az alkatrészek számlái megtekinthetők itt, itt, és itt.

 

  • 2018. 03. 25. – 260 421 km

Olajszint ellenőrzés és utántöltés

  • 2018. 04. 20. – 262 535 km

LPG beszerelés és azt megelőzően oszcilloszkópos motordiagnosztika (eredmények itt) és szívócső-, ill. benzin injektor tisztítás.

Számla itt, átalakítási dokumentáció címlap itt.

  • 2018. 05. 01-13. – 262 600 km

Első lengőkarok és lengéscsillapítók cseréje:

  • Monroe lengéscsillapító – 26665 MON – 2 db
  • FEBI ProKit – Vezetőkar fej (kormányösszekötő gömbfej) – 22044F – 2 db
  • Monroe első, alsó, első lengőkar – L29567/MON – 4 db (2 db lengyel, használhatatlan, 2 db tökéletes, belga gyártmány, ugyanazon a cikkszámon)
  • Reinweg első, felső, első lengőkar – RW86281 és RW86280 (jobb és bal) – 2 db (olcsó ára ellenére meglepően jó minőségű)
  • FEBI ProKit – első, felső, hátsó lengőkar – 33367 FE és 33368 FE (bal és jobb) – 2 db

Csavarok (nem az összes, volt amit amit adtak a lengőkarokhoz):

  • N90848404 – 2 db
  • N10272302 – 4 db
  • N10576802 – 2 db

Klímacső tartó:  8E0 260 759 AJ (gyári)

Vonatkozó számlák itt, itt, itt, itt, itt, és itt.

  • 2018. 05. 16. – 262 604 km

Futómű beállítás: Abroncs Kereskedőház, Bp. XI. Fehérvári út

  • 2018. 06. 25. – 266 125 km

Olaj-, fékolaj- és hűtőfolyadék szint ellenőrzés

Külső hőmérséklet érzékelő csere: Delphi TS10266 (számla)

  • 2018. 06. 25. – 266 125 km

Motorolaj- és szervóolaj-szint ellenőrzés

  • 2018. 06. 29. – 266 637 km

Motorolajszint ellenőrzés

  • 2018. 07. 21. – 268 157 km

Motorolajszint ellenőrzés

  • 2018. 08. 01. – 268 852 km

Autómosás: IMO

Hátsó féktárcsa és fékbetét csere (számla1, számla2):

  • Fékbetét: ATE 13.0460-2820.2 ATE 20961
  • Féktárcsa: Febi (FEBI23570)

 

  • 2018. 08. 01. – 268 862 km

Futómű beállítás: Nagyszőlős 43 Kft. Zengő Fék- és Futómű Szerviz

  • 2018. 09. 05. – 271 591 km

Motorolajszint ellenőrzés

  • 2018. 10. 15. – 275 024 km

Motorolajszint ellenőrzés

  • 2018. 10. 20. – 275 490 km

Vadgázolás: vaddisznó elütése az autópálya lehajtón, ütközési sebesség kb. 30-40 km/h. Sérült elemek: hűtődíszrács, rendszámtábla tartó, rendszám (helyszíni fotók: fotó 1, fotó 2; megbontás előtti fotók: fotó 1; fotó 2)

Hűtődíszrács és rendszámtáblatartó cserélve: 2019. 01. 26., alkatrész: díszrács: bontott, 15 000 Ft

  • 2018. 10. 22. – 275 497 km

Fagyálló és fékfolyadék szint, hosszbordás és vezérműszíj állapot ellenőrzés, első fékbetétek és féktárcsák ellenőrzése

Időszakos szerviz (számla):

  • Motorolaj: Total Quartz 9000 5w40
  • Olajszűrő: Mann Filter W719/30

  • Levegőszűrő: Champion CAF100814P

  • Pollenszűrő: Meyle 112 320 0004

  • 2018. 11. 23. – 278 181 km

Motorolajszint ellenőrzés

  • 2018. 11. 24. – 278 344 km

Fagyálló, fékfolyadék, olajszint, fékbetétek és féktárcsák ellenőrzése

  • Első, alsó, hátsó lengőkar-csere: Ruville, első tengely, alsó hátsó (935753-RUV) (számla)
  • Jobb oldali külső féltengely gumiharang csere: Duraboot GSP780028 (számla)
  • 2018. 12. 07. – 279 301 km

Futómű beállítás: Nagyszőlős 43 Kft. Zengő Fék- és Futómű Szerviz (számla)

Axiálcsukló-gumiharang jobb csere: DBSR300-BAI DBSR300 Duraboot kormánymű gumiharang (számla)

  • 2018. 12. 09. – 279 400 km

Motorolaj szint ellenőrzés, fagyálló utántöltés (kb. 2 dl)

  • 2019. 01. 26. – 282 331 km

Mosás: MOL Budaörs

  • 2019. 01. 31. – 282 340 km

Váltóolaj csere: FEBI40580; 2,8 liter (számla).

 

Ha megtetszett a hirdetés formája, és te is szeretnél hasonlót,

kérlek hívj a fenti telefonszámon

vagy írj a hirdetes@carportal.hu e-mail címre!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

, , , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?