Ahogy közeledünk a világ egyik legnagyobb és leghíresebb autókiállítása felé, szinte napról napra több információ jut el hozzánk arról, hogy idén melyik gyártó mivel lesz jelen a színpadon. Ezúttal a Skoda csábít minket az ott bemutatásra kerülő autóival.
Skoda Vision RS
A közelmúltban több képet is láthattunk már a Skoda tanulmányautójáról, a Vision RS-ről. A cseh gyártó ezzel a modellel kívánja bemutatni, hogy miként képzeli el a sportos RS modelleket és a kompaktokat a jövőben. Ötvöződik benne az új dizájnvonulat sportossága és a fenntarthatóság, elég ha csak a felhasznált anyagok körére gondolunk, hiszen megjelenik benne a motorsportból már jól ismert és itt is alkalmazott újrahasznosított szénszál, valamint egyéb elemek.
Kodiaq RS
Az imént említett tanulmányautóval ellentétben a Kodiaq RS hamarosan sorozatgyártásba kerül. Ebben a modellben mutatkozik be – többek között – az új RS logó mellett a 240 lóerős dízel motor, ami a Skoda történetének legerősebb dízel verziója. Sportosságát még a párizsi bemutatkozása előtt bizonyította a Nordschleifén felállított 9:29,84-es körrekordjával. Az RS modellekhez hűen az autó új, egyedi dizájnelemekkel jelenik majd meg a közönség előtt, az új lökhárító, egyedi tükrök és hűtőrács, valamint LED technológiás fényszórók képében. A 20 colos kerekek pedig összkerékhajtás segítségével tudják majd átvinni az erőt az aszfaltra.
Karoq Sportline
Az új Karoq Sportline szintén izgalmas megjelenéssel rendelkezik. A 2017-ben bemutatott sokoldalú kompakt SUV új verziójában jelenik meg a 190 lóerős 2.0 TSI motor. Még kifinomultabb dizájnnal láthatjuk majd, számos fekete elemet tartalmazva, amely a sportosságát hivatott hangsúlyozni, csakúgy, mint a beltérben lévő fekete sportülések is. Az autó első-és összkerékhajtással is elérhető lesz kétfajta benzines és kétfajta dízel motorral.
Karoq Scout
A Skoda új „off-road” verziója alapból összkerékhajtással érkezik majd. Az ezüst színű műanyag elemek az egész autót körbevéve biztosítanak majd védelmet az elegáns külsőnek akár városi, akár keményebb terepen, valamint króm csíkok jelennek meg a hűtőrács és az oldalablakok körül is. A motorháztető alatt a 150 vagy 190 lóerős dízel, valamint egy 150 lóerős benzines verzió fogja végezni a dolgát.
Octavia G-Tec
Az Octavia G-Tec változata egy új, még erősebb 1,5-ös TSI motorral lesz ellátva, ami már 130 lóerő leadására lesz képes és CNG-vel, vagyis sűrített földgázzal üzemelve 25%-kal kisebb CO2 kibocsátással rendelkezik benzines társaihoz képest. A csak kombiként elérhető autó CNG üzemmódban 480 kilométert tud megtenni, de megtalálható benne egy 11,8 literes benzintank is.